تنهایی ام را دوست دارم...

Single ...یاد گرفته ام تنهایی را به بودن درجمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم ... Single

گاهي تنهاييم آنقدر قيمتي است،در نمي گشايم حتي براي تو که
 سال ها
منتظر آمدنت بودم.



نظرات شما عزیزان:

گل سرخ
ساعت13:25---21 ارديبهشت 1391
تو همونی که آرزوی من بود...همیشه هر جا رویه روی من بود..
شبا تو خوابم تورو دیده بودم ...خیلی شبا بهت رسیده بودم!!!!!!


saipa
ساعت11:24---21 ارديبهشت 1391
فروش فوري پرايد،بدون كيسه هوا و كمربند ايمني،با اختلالات دائمي ترمز،دوگانه سوز آماده انفجار،هديه مناسب براي زن و مادرزن عزيز
سايپا مطمئن


ghazaliiiiiiiiii
ساعت20:45---20 ارديبهشت 1391
واسه باحالاقشنگه عزیزکم
این عکس های بدبدچیه میزاری؟؟؟؟
نوچ نوچ نوچ


ghazaliiiiiiiiiiiiiiii
ساعت20:38---20 ارديبهشت 1391

یک نفر هست که از پنجره‌ها
نرم و آهسته مرا می‌خواند
گرمی لهجه بارانی او
تا ابد توی دلم می‌ماندیک نفر هست که در پرده شب
طرح لبخند سپیدش پیداست‌
مثل لحظات خوش کودکی‌ام‌
پر ز عطر نفس شب‌بوهاست‌
یک نفر هست که چون چلچله‌ها
روز و شب شیفته پرواز است
توی چشمش چمنی از احساس
توی دستش سبد آواز است
یک نفر هست که یادش هر روز
چون گلی توی دلم می‌روید
آسمان، باد، کبوتر، باران‌
قصه‌اش را به زمین می‌گوید

یک نفر هست که از راه دراز

باز پیوسته مرا می‌خواند

............


nasrin
ساعت20:32---20 ارديبهشت 1391
خـــُدایـــا!!!

مـــی تــَوانَـــمـــ اَنـــدَکـــی با تــو خَلوَتـــ کُنَمـــ؟؟؟

قـــول مـــی دَهَمـــ بیشتـــَر از چــَند لَــحــظهـــ وَقـــتــَتـــ را نَگـــیرَمــــ!

.

.

.

.

گــوشَتـــ را جـــلو بیاوَر...

بیا

بیا نــَزدیکـــ تر...

"من خستـــهـــ اَمـــ"

مـــی شـــِنَـــوی؟؟؟


nasrin
ساعت20:25---20 ارديبهشت 1391
tanha boodan oonghadra ham bad nist
behtar az ba harkas boodane
arzeshe tanhayiye adama arzeshmande


محمد
ساعت20:23---20 ارديبهشت 1391
سلام - از مطلبت ممنون. خوشحال میشم یه سری به وب من بزنی و نظراتتو راجع به پستای * سخت ترین دو راهی * و * نصف اشتباهاتمان * بهم بگی. موفق باشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ جمعه 20 / 2 / 1391برچسب:,ساعت 20:6 نويسنده A_mohammad |